TubeSuite

liseli TÜRK kizlar azdi ülkücü kızlara bakın orospular

1.50 min. | 1.9406176 user rating | 1275694 views
lise kizlar türkler atatürk istiklal mar$i turkish sexy girl orospu türkiyenin orospu kizlari atatürkün geride biraktigi eserler tc tsk tr

  1. Bunlarin ülkuculukle ne alakasi var aq
  2. Abi o arkada çalan şarkı nedir yha...Beynimi Kustum amq...:D
  3. APONUN DA ANASINI SİKEYİM SENİNDE ANANI SİKEYİM TÜM PKKLILARIN ANASINI SİKEİYM
  4. Kızların boş sınıflarında dans etmesinde hiç bir kötülük yok ayrıca pavyon felan çok yakışıksız kelimeler bunlar onların bir şuçu yok sende sorun yolda yürüyen kadını görünce bile tepki veriyorsun kız ne yapsın SEN KENDİNE HAKİM OLACAKSIN !! Bir kaç ufak beyinli erkekler yüzünden bizim gözümüzde bütün erkekler sapık ve bu çok üzücü sokakta biri bir şey sormak için yaklaştığında bile tedirgin oluyoruz artık KENDİNİZE HAKİM OLUN ! biraz da olsa
  5. ülkücülere laf atanın anasını
  6. işte orospu çocuğunun biri ülkücüleri kötülemek için koymuş ne alakası var anlamadım demekki zamanında birileri anasına alatmış bişeylerki böyle saçma şeyler yayınlıyo
  7. masallah turk kizlarinin hepside pavyonda oynamaya alisik gibi herkes seksi oynuya biliyor
  8. ben beğendim gayet şekerler sen halanın teyzenin kızını filan ucuza alıp ondan çocuk yap böylece daha özürlü nesiller haline gelirsiniz belki hiç gelmessiniz de bizde kurtuluruz
  9. Belliki Ülkücüler bu videoyu koyanın anasını çok sikmiş, kuyruk acısı var. Birader bunlar Ülkücü değil olsa olsa biri senin bacın diğeride kuzenindir.
  10. ne var lan bunda soyunup sıraları götüne soktular sandım bende
  11. Şu başlığı ülkücü diye açan adam senin taaaa ananı s..... desem doğru olurmu olmaz niye biz terbiyeli adamlarız sizin seviyenize düşmeyiz:D
  12. Fena Bebek
  13. bu videoyu yükleyen sen tam oçsun. bunu bil
  14. Kavga etmeyin arkadaşlar.İki kız doğaları gereği güzelce oynuyorlar.Ne var bunda oro.....bu demenin ne alemi var.Üstelik kızlarımızdan daha güzel kıvırtan erkeklerimiz,para karşılığınde "evimize ekmek götürüyoz abi" diyen bi sürü KÖÇEK varken.... Gerçekleri unutmak ayıp oluyor..
  15. ülkücülükle ne alakası var amına goduğumun piçi memleket düşmanı gavat adam olsan nickinin ismini öyle yazmazsın amına godumun evladı atatürkün sikine gurban ol amın evladı goduğumun çocuğu
  16. ürkmeyin arkadaşlar devrimciler sizi yemez bu salaklar içinde amcık gibi ileti yazmışsın altına :D
  17. ananı Ülkücülar siksin orospu çocuğu sen kürtlerin yüz karasısın yazıklıar olsun sana uruzspu çocuğu ben de kürtüm ülkücüyüm ananı sikeyim senin ben bu vidyoyu kaldır seni şeirfsiz
  18. ülkücü siksin senii
  19. şimdi bu videoyu koyanı da bu kızları da adamakıllı sikeceksin diyecektim de, sik kafalıların istediği de bu
  20. ulan GAY AT YArragı ulkuculer sıksın ANANI
  21. video yüklüyen kişinin ismi ne bakın ataGAY1938degeberdi çelişki yi farkedenler warmı beyler ?
  22. sizin tohumlarinizi sikeyim anasi sikismis ataturk dusmanlari lan orospular ataturk olmasaydi sizi gavurlar sikicekti ulan fahise gelmissiniz kizlarinizda orospu evladi Ataturk kadar tasin altinda kalin tum ataturk dusmanlarinin amina yaragimi sokayim
  23. amk kürtleri siz normalde böle kıvırıonuz kızlar bari eğlenio
  24. orusbu çocuğu ülkücülügû ne karistiriyorsun piç .
  25. amına kodumun komonis kopeği nerden analdın ülkücü olduklarını her ananı sıkenı ulkucumu zannediosun amına bastımın ermenı dölü..